torsdag 11. desember 2008

eksamen og armer

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe.
Det er har vært mye i det siste da jeg har holdt på med eksamen, og med dette pådratt meg heftig senebtennelse som denne gangen har gjort utslag i begge armene. Dette gjør at det er problematisk å skulle bruke mye tid på datamaskinen.

Jeg fant igjen den gamle bloggen min i dag, det var ganske gøy å lese de gamle innleggene.
Jeg var vist mye flinkere til å skrive innlegg om tanker før.
Men samtidig var jeg mer deppa på den tiden. Jeg vil heller ha det gøy å skrive lite, enn omvendt.

Nå har jeg nesten ferie, jeg mangler bare praksisen i morgen.
På mandag tar jeg toget over fjellet og hjem til mamma og pappa.
Det kan jeg nesten ikke vente på. Jeg gleder meg til å se mine foreldre og søsken igjen.

En liten sang pappa skrev i sommer:
Jeg gleder meg til jul, da føler jeg meg kul.
Da dukker nissen frem, jeg henter store slem.
Vi banker nissen opp, til kroppen sier stopp.
Og etterpå pakker vi alle gaver opp.

4 kommentarer:

Carita sa...

Mihihihiiii!!
Kom på nå at jeg også hadde planer om å legge ut den sangen på bloggen min.

Lady_Marion sa...

hihi....

Anonym sa...

Kremt!
Har dere hørt om copyright...?

Pappa

Rebekka sa...

jeg har hatt denne sangen på hjernen såååå mange ganger i desember nå, nesten litt skummelt:P hihi:P

Også var det en som spørte meg om jeg hadde komet på den selv, og når jeg sa det var pappa, så fniste hun, og sa at hun skjønte hvordan jeg hadde blitt som jeg hadd eblitt:P
*fnise*