fredag 25. februar 2011

Nattevakt

Hva gjør man når man er på nattevakt, klokken har passert det tidspunktet hvor man får gjort noe fornuftig, og alle har gått for å legge seg så det er ikke noen igjen å chatte med.
Å gjennopprette den ganske døde bloggen er jo fort på den listen, ellers er det et par ting til jeg kan anbefale.

1. Spionere på facebook-vennene dine (ja, jeg har vært å spionert på DEG i natt)
2. Lese på parentsshouldnttext.com, det er til tider hysterisk morsomt. Autotekst kan f. eks. ikke anbefales og mange barn kan gjøre de fleste foreldre litt forvirret.
3. Kommentere på søskens gamle blogginnlegg
4. Gjenopprette død blogg for å fortelle om alle de lite interesante tingene du har gjort
5. Rote rundt på youtube og hører på litt nostalgiske sanger om Herrer med Bart (Selv om dette ikke er spesielt for en nattevakt, jeg kunne bosatt meg på youtube)
6. Titte igjennom alt du selv har lagt ut på facebook (og fjerne ting du ikke vil ha der)
7. Plage de få som faktisk dukker opp på chatten

Jeg må vist legge til:
8. Gjennoppdage hvordan man faktisk blogger da jeg tydeligvis har blitt avleggs på den tiden jeg var borte :-S

En time og ti minutter igjen, vi får se hva jeg finner på i den tiden.
Og siden Evert Taube driver å hjemsøker meg for tiden så er det kanskje passende å dele Fantasie over Evert Taubes Nocturne

Ingen kommentarer: