onsdag 17. september 2008

lånekassen




Helt siden i sommer har jeg ventet på å få godkjent stipend og lån fra lånekassen.
Desverre fikk jeg i sommer søknaden i retur med beskjed om at jeg trengte et stempel fra skolen på søknaden min.
Dermed var det bare å vente til skolestart før jeg kunne få gjort noe mer med søknaden.
Etter skolestart fikk jeg stemplet og sendt søknaden selvom det tok minst en uke før de registrerte søknaden hos lånekassen med beskjed om at det for øyeblikket var 6 ukers behandlingstid på søknadene.
Nå har det gått fire uker og jeg ville ikke klart meg uten snille foreldre, søsken, kjærste og venner...takk til alle dere!
Takket være dem har jeg betalt diverse regninger, fått låne skolebøker og fått i meg mat. Situasjonen er likvel uholdbar, hvem liker vel å låne penger. Jeg er innom både lånekasse og nettbank flere ganger om dagen i håp om at det skal skje noe.
Deverre skjer det ikke noe på lånekassen sin side uansett hvor mye jeg oppdaterer..akk

3 kommentarer:

Carita sa...

...akk akk! skjeebnee hvoorfoor haaaar denne døødsdom kommet her så snar? aakk akk aaakk! ufattelige ondskap!

osv osv!

Lady_Marion sa...

Hvorfor vil denne mengdens gap, gi meg for å kvestes av ville dyr.

Anonym sa...

Kanskje du bør vurdere å starte som gatemusikant?

Pappa.