fredag 12. september 2008

Onsdagstrening

Atter en trening har jeg sittet på sidelinjen og sett på.
I mangel på bedre ting å gjøre endte jeg opp med å leke med kameraet mitt, gå på tur, være på en harmløs liten eppleslang, snakke med Rebekka på telefonen og vente på at folket skulle ha pause. Et kjærkoment avbrekk var når man fikk hilse på en 12 uker gammel cocker spaniel.
Jeg er sykt lei av å sitte på sidelinjen, jeg kan jo ikke gjøre annet enn å gå på tur, lese, eventuelt danse. 















Etter trening kunne jeg heldigvis delta i det nesten-obligatoriske-kafé-besøket, og jeg har heldigvis fremdeles snakketøyet i behold.



2 kommentarer:

Anonym sa...

En epleslang er aldri harmløs; Les Augustins "Bekjennelser".

Pappa

Janne Cecilie sa...

Hva har skjedd siden du må sitte over treningen?
Bra du har snakketøyet i behold ;)
Klem