fredag 5. september 2008

Osa igjen

Da har jeg atter en gang tatt turen inn til Osa, denne gangen sammen med Elling. Jeg må desverre reise hjem på søndag siden jeg skal på skolen dagen etter, men Elling blir nok litt lengre. For dem som ikke vet noe om Osa så er det et nydelig lite sted innerst i Hardangerfjorden i Ulvik komune. Her bor foreldrene til Elling og de driver Hjadlane Galleri.









Utsikten fra hagen i Juli.


Elling har mange ganger truet med å sette meg oppå et skap når jeg bøller for mye, desverre gjorde han alvor av truselen sin i dag og satte meg oppå kjøleskapet. Jeg er ikke like blid som jeg ser ut.













*furte*

3 kommentarer:

Carita sa...

SDP

det var sikkert velfortjent :p

Lady_Marion sa...

pøh

Janne Cecilie sa...

HAHA!
Jeg tror jeg dør av latter. Elling er en artig fyr :P Tihi. Hvem hadde tenkt på tanken enn å sette MArion oppå et skap når hun blir for plagsom? Haha.